Kas ur gemennadenn

Evel respont d’ar pennad-skrid :

La récollection inter-paroissiale à l’Île Blanche : Signes de notre foi"

"Signes par milliers, trace de ta gloire, Signes par milliers, Dieu dans notre histoire !" C’est ce chant qui a rythmé la réflexion menée à l’Île-Blanche par une quarantaine de paroissiens de Bégard, Bourbriac et Guingamp le samedi 4 octobre.

Ouzhpennañ ho testeni

gwiriañ a-raok embann

Habaskaet eo ar forom-mañ a-raok embann ar pennadoù : ne vo ket gwelet ho kemennadenn a-raok na vefe lennet hag asantet gant unan eus merourien al lec’hienn.

Piv oc’h-hu ? (Diret)

Ne vo ket embannet hoc’h enneg-postel war al load. Ne vo embannet war al load nemet an displegoù. Kaout hoc’h eneg-postel a vo ret d’ho respont m’ hoc’h eus ur goulenn.

Ho kemenadenn

(Evit krouiñ rannbennadoù, lezit goullo linennoù zo traken)

liamm gourskrid (Diret)

(Ma ra ho kemmennadenn anv eus ur pennad all war Internet pe eus ur bajenn warni muioc’h a ditouroù e c’hellit skrivañ amañ goude titl ar bajenn hag ar chomlec’h anezhi.)